Toimitusehdot
Postin toimitukset Suomeen
Saat sähköpostin, kun paketti lähtee toimitukseen. Viestissä näet seurantakoodin, jolla voit seurata paketin kulkua. Postin välityksellä pystymme tarjoamaan toimituksen ainoastaan lähimpään postin toimipisteeseen.
Toimitusmaksu
Toimitusmaksu sisältyy tuotteen hintaan.
Toimitusehdot
Toimitusehdot koskevat asiakkaille meneviä kaikkia tuotteita, sekä toimitettuja tuotteita tilaustavasta riippumatta. Tilaustapoina voivat olla mm. puhelin-, internet-, sähköposti- ja myymälätilaukset.
Tilauksen peruuttaminen
Voit hallinoida tilaustasi omalta sivultasi. Kirjaudu sisään sivun oikeasta yläkulmasta klikkaamalla Kirjaudu sisään.
Mikäli et ole tehnyt tunnusta ennen tilausta, voit luoda tunnuksen käyttämällä samaa sähköpostia, mitä käytit tilauksessasi. Tilaustiedot tulevat automaattisesti näkyviin sivullesi.
Annetut tiedot ja vahingonkorvaus
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Kukka-Aroset Ky ei ole vastuussa asiakkaan antamien mahdollisten virheellisten tietojen kuten osoitteiden ja ovikoodien, puutteellisten/virheellisten puhelinnumerojen hänelle aiheuttamista haitoista eikä vahingosta. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, Kukka-Aroset Ky ei palauta tuotteen ja kuljetusten hintaa asiakkaalle, eikä korvaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutunutta vahinkoa.
Tuotetakuu
Tuoreustakuu annetaan kukille. Vaikka kukat tulevat suoraan Hollannista useilta viljelijöiltä, ovat ne kuitenkin tuoretuotteita ja niiden kestävyys vaihtelee.
Pyrimme kuitenkin varmistamaan, että kukat olisivat aina laadukkaita ja tuoreita.
Mikäli kukat ovat huonossa kunnossa ota kuva kukista ja tee reklamaatio osoitteeseen info@kukkivaa.fi Laita aihe kenttään "Reklamaatio" Korvaamme huonot kukat uusilla tai palautamme rahat.
Kukat ovat tuoretuote, joten reklamaatio on tehtävä 8h kukkien saapumisesta.
Palautukset
Tuoretuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta.